Методичні рекомендації для практичних психологів, соціальних педагогів щодо проведення соціально-психологічних досліджень у навчальному закладі
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ І ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК ОКУПАЦІЇ КРИМУ І СЕВАСТОПОЛЯ ТА БОЙОВИХ ДІЙ НА СХОДІ УКРАЇНИ
У березні поточного року науковими співробітниками Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи Національної академії педагогічних наук України було проведено моніторинг діяльності психологічної служби системи освіти з надання соціально-педагогічної і психологічної допомоги постраждалим внаслідок окупації Криму і Севастополя та бойових дій на Сході України. Інформацію було зібрано з усіх областей України та міста Києва. Інформація узагальнювалась на основі даних з обласних центрів психологічної служби, які, у свою чергу, узагальнювали дані з міст і районів.В процесі дослідження вивчались наступні питання: а) скільки працівників служби залучено до надання допомоги різним категоріям постраждалих; б) скільки постраждалих змогли одержати чи продовжують одержувати той чи інший вид допомоги; в) які види психологічної і соціально-педагогічної допомоги надають працівники служби у межах своєї компетенції.
Результати моніторингу показали, що основними цільовими групами, з якими працюють практичні психологи і соціальні педагоги, є: вихованці, учні, студенти усіх типів навчальних закладів, що були переселені з інших регіонів України; батьки і члени сімей переселених вихованців, учнів, студентів; діти і сім’ї учасників АТО; населення, що проживає у безпосередній близькості до бойових дій (Донецька і Луганська області); діти і сім’ї загиблих на Майдані, в АТО, інших бойових діях; діти і сім’ї поранених у бойових діях; діти-сироти і діти, що мають вади психофізичного розвитку, які були переселені; діти і дорослі, що не відвідують даний навчальний заклад; призовники і резервісти. ...
МОНІТОРИНГ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ З НАДАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ І ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ПОСТРАЖДАЛИМ ВНАСЛІДОК ОКУПАЦІЇ КРИМУ І СЕВАСТОПОЛЯ ТА БОЙОВИХ ДІЙ НА СХОДІ УКРАЇНИ
Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова»
реалізується Термін: 14.09.2010 . – по н.в.Партнери: ПАТ «САН ІнБев Україна», Всеукраїнська наркологічна асоціація
- Зміст:
- Розробка протиалкогольної програми
- Проведення навчальних семінарів для шкільних психологів
- Формування навичок здоровго способу життя серед учнів 7-8 класів
- Апробація програми в регіонах України
- Проведення моніторингу та оцінки ефективності впровадження програми
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МОНІТОРИНГ «МОЛОДЬ І ПРОТИПРАВНА ПОВЕДІНКА»
завершено Термін: 13.08.2015-01.12.2015Партнери:
- Зміст:
- Розробка анкет
- Формування вибірки респондентів
- Проведення моніторингу
- Обробка одержаних результатів
- Підготовка висновків і рекомендацій
Результати всеукраїнського моніторингу «Молодь і протиправна поведінка»
Аналіз результатів Всеукраїнського моніторингу «Ефективність функціонування психологічної служби таставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності працівників психологічної служби»
завершено Термін: 13.08.2015-01.12.2015Партнери:
- Зміст:
- Розробка анкет
- Формування вибірки респондентів
- Проведення моніторингу
- Обробка одержаних результатів
- Підготовка висновків і рекомендацій
Аналіз результатів Всеукраїнського моніторингу «Ефективність функціонування психологічної служби таставлення учасників навчально-виховного процесу до результатів діяльності працівників психологічної служби»
Комплексна соціальна програма «Діалог»
завершено Термін: 01.03.2001 -30.06.2001Партнери: АТ «Філіп Морріс Україна»
- Зміст:
- Розробка програми
- Пропаганда навичок здорового способу життя серед підлітків
- Апробація розроблених методичних матеріалів
Програма «Рівний-рівному»
завершено Термін: 06.04.2003 – 10.10.2003Партнери: Представництво Організації Об’єднаних Націй в Україні
- Зміст:
- Експертиза та рецензування навчальних матеріалів
- Участь у методичних тренінгах
- Моніторинг та оцінка ефективності впровадження програми
- Формування навичок здорового способу життя у учнів
Немає коментарів:
Дописати коментар